آخه خانوادس ما داریم؟؟


کاش میشد گوشه ای نوشت..خدایا امشب خیلی خسته ام..فردا صبح بیدارم نکن
by : x-themes

سلام...

الان پنج دقیقه از مامانم وقت گرفتم بیام یه چیزی ارسال کنم!!..

ازصبح تاحالا کابل اینترنتمو برداشته...یعنی مامان تا این حد گیییر؟؟

هی میگه میری استفاده منفی میکنی ازنت..

هروقت دلم میگیره میشینم گریه میکنم میگه دیوونه شدی!

آخه مادر ن..همین گیر ها رو میدی میری رو مخ من..منم هی حرفای دلمو میریزم تو خودم افسرده میشم...

از صبح کارم شده بود گشتن تو خونه دنبال این کابل اینترنت...

معلوم نیس کجا هم قایمش میکنه!!

دفعه قبلی هم یه بار قایمش کرده بود...حدس بزنین کجا بود؟؟

تو کمد زیر پتو و رختخواب هامون!!

یه بارم گذاشته بود تو کشو لباساش!!

مامان باهوشه ما داریم؟؟؟؟؟؟

خدایا...به این مامان من یکم قدرت درک بده...بفهمه من چی میکشم!!

من نمیدونم عقده ی چی رو داره سر من خالی میکنه!!...

شما بگین من چیکار کنم؟؟؟ها؟؟؟؟؟؟

امضا/صاحب....ترین مامان دنیا.

جای خالی رو خودتون حدس بزنین!!

 



نظرات شما عزیزان:

مرمر
ساعت9:20---21 مهر 1391
خودت میدونی که من تواین مسائل ازتو بدبخت ترم .......!تازه بابا م گفته شارژاین ماه تموم بشه دیگه ای دی اسل شارژ نمی کنم ........اه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





چهار شنبه 19 مهر 1391 21:9 |- آرزوووو -|

ϰ-†нêmê§